Ο μοναδικός υπουργός που παραιτήθηκε είναι ο Μαυρογιαλούρος! Ο μοναδικός υπουργός που παραιτήθηκε από φιλότιμο είναι ο Μαυρογιαλούρος!

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

OXI

Σε αυτή το τόπο έχει πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον όταν βλέπεις πως εξελίσεται η πορεία της ενημέρωσης σε κάθετι το οποίο λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα. Παρακάτω θα κάνουμε μια συνδυαστική αναφορά κάποιων γεγονότων τα όποια ίσως μας βοηθήσουν να βγάλουμε κάποιο νόημα...


Λοιπόν ξεκινάμε από το τέλος, από το σήμερα 14 Ιουλίου 2010.
Φυσικά το θέμα μας είναι οι εξελίξεις στην Ελληνική οικονομία μέσα από τα μάτια κάποιου που ποτέ του δεν σπούδασε οικονομικά άρα δεν θα κάτσει να κάνει αναλύσεις που υπέκλεψε από άλλους οι οποίοι κατέχουν το αντικείμενο και ξέρουν να διαβάζουν πίσω από τα μνημόνια και τους νόμους....

Απλά θα καταγράψουμε κάποια γεγονότα και παράλληλα θα βγάλουμε το δικό μας συμπέρασμα...
Όπως προείπαμε θα ξεκινήσουμε από το τέλος:

1) Χθες 13 Ιουλίου διαβάσαμε στις εφημερίδες ότι δεν κινδυνεύουν οι καταθέσεις μέχρι το ποσό των
100.000 ευρώ. Σώστά??

Διαπίστωση: Γιατί??? Γιατί βγαίνει τώρα από τις ελεγχόμενες εφημερίδες αυτό το θέμα των καταθέσεων?? Ποιος το κίνησε το ζήτημα αυτό?? Γιατί μιλάμε τώρα επίσημα για κίνδυνο καταθέσεων πάνω από ένα ποσό, ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ???? Τότε θυμόμαστε καλά ότι ο υπουργός μίλησε για ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΟ....Τι άλλαξε τώρα μέσα στον Ιούλιο???

2) Πάμε στο θέμα της ΕΘΕΛ τώρα.

Διαπίστωση: Τότε με το ζήτημα της ΕΘΕΛ μιλούσαν οι διάφοροι για λογιστικό λάθος....Πριν δύο μέρες βγήκε ο Ρέππας και δήλωσε ότι το πρόβλημα με τις πληρωμές της ΕΘΕΛ το ήξεραν δύο εβδομάδες πριν.....Τελικά ήταν λογιστικό λάθος ή προειδοποιητική βολή???

3) Διαβάσαμε ότι κανονικά θα γίνουν οι πληρωμές στον ΟΣΕ στις 16 Ιουλίου. Ο οργανισμός εξασφάλισε 40 εκ. ευρώ από το γενικό λογιστήριο του κράτους για το σκοπό αυτό.
Τα χρήματα αυτά θα επιστραφούν στο υπουργείο Οικονομικών, όταν εκταμιευτούν τα 200 εκ ευρώ που εξασφάλισε ο Οργανισμός απο δάνεια.

Διαπίστωση Α: Δηλαδή για να καταλάβουμε, αν εγώ είμαι εργαζόμενος στον ΟΣΕ θα πρέπει να περιμένω τα sites και τα blogs να μου πουν αν θα πληρωθώ κανόνικά ή όχι??? Ωραία, έστω ότι πληρώθηκα στις 16 Ιουλίου, τι θα γίνει στις 16 Νοεμβρίου πχ????

Διαπίστωση Β: Τα χρήματα για τις πληρωμές του Ιουλίου θα τα επιστρέψει ο ΟΣΕ στο υπουργείο μετά από δάνειο 200 εκ ευρώ που θα πάρει.....ΜΑΛΙΣΤΑ...Και τι θα γίνει στο μέλλον με αυτό το νέο δάνειο του ΟΣΕ??? Ποιος θα το πληρώσει?? Ο υποτιθέμενος ιδιώτης που θα έρθει να αγοράσει τον οργανισμό??? Ή θα είναι νέα προίκα στα εγγόνια μας???

4) Ο δικηγορικός σύλλογος Αθήνας ανέλαβε πρωτοβουλία ώστε να γίνει προσφυγή στο ΣτΕ κατά του Μνημονίου....

Διαπίστωση Α: Τι θα πετύχει άραγε ο ΔΣΑ??? Το μνημόνιο λέει ή δεν λέει ξεκάθαρα ότι σαν χώρα έχουμε παραιτηθεί των δικαιωμάτων μας για οποιαδήποτε αμφισβήτηση????

Διαπίστωση Β: Το Σϋνταγμα της Ελλάδας έχει μεγαλύτερη ισχύ ή το μνημόνιο?? Αν τελικά υπερισχύει το Σύνταγμα και το ΣτΕ πάρει αποφάσεις εναντίον του μνημονίου τότε τι θα γίνει?? Θα έχει το ΣτΕ την ΔΥΝΑΜΗ να επιβάλλει τις αποφάσεις του στο κράτος???

Προφανώς σε μια τέτοια περίπτωση που αμφισβητήσουμε το μνημονιο θα χάσουμε τις επόμενες δόσεις.. ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ....Ε ΚΑΙ???(λέμε εμείς...). Αλήθεια ΠΟΙΟΣ θα ΧΑΣΕΙ όταν απεμπλακούμε από το μνημόνιο??? Εμείς ο λαός??? Αφού ούτως ή άλλως ΠΑΝΤΑ ΧΡΩΣΤΑΓΑΜΕ...

Τι θα κάνουν οι Ευρωπαίοι και οι ΔουΝουΤουδες??? Θα έρθουν να απαιτήσουν τα λεφτά τους σε ρευστό ή σε γη??? Ε...Ας έρθουν έδω είμαστε...Ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος...

Θα πουλήσουν τα δικαιώματα του δανείου σε τρίτους( όπως λέει το μνημόνιο)??? Ας τα πουλήσουν στους Τούρκους και ας έρθουν αυτοί παρέα με τους Ευρωπαίους να διεκδικήσουν γη....
Καλώς να ορίσουν...Εδώ θα είμαστε και θα τους περιμένουμε με ότι έχει ο καθένας...Τόσους αιώνες μόνοι μας είμασταν, στο 2011-12-13 θα κολλήσουμε και θα κωλόσουμε???

5) Μπήκαμε στο ΔΝΤ και υπογράψαμε το μνημόνιο για να αποπληρώσουμε παλαιότερα δάνεια μας...

Ερώτηση: Αλήθεια βρε παιδιά, έχουμε μια απορία: Θα μας πει κάποιος ποτέ το ΟΝΟΜΑΤΕΠΟΝΗΜΟ των παλιών δανείων???
Π.χ εγώ στο σπιτικό μου ξέρω ότι έχω χρέη σε κάποιες τράπεζες γιατί πήρα δάνειο για σπίτι και αυτοκίνητο....Ξέρω τι σκατά πήρα και ΓΙΑΤΙ χρωστάω...
Σε αυτό το κράτος....θα μπορέσουν να μας που κάποτε με τη σειρά 1,2,3,4,5...100 τα δάνεια που έχουμε πάρει και που χρωστάμε??? Ποιοι τα πήραν?? Πότε τα πήραν?? Γιατί τα πήραν???
Το ρωτάμε αυτό γιατί πολύ απλά όλοι μας λένε ότι φταίνε όλοι όσοι κυβέρνησαν από το 1980 και μετά για τη σημερινή μας κατάσταση....

Ωραία...ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΤΕ ΤΟ ΜΑΣ με στοιχεία και νούμερα δανείων....Ποιοι πήραν, τι!! Πόσα δάνεια αναλογούν σε κάθε μία διαφορετική κυβέρνηση....Τόσο δύσκολα είναι όλα αυτά...???

Κλείνοντας, Αυτός που σας γράφει αυτές εδώ τις γραμμές τώρα, στα μέσα της δεκαετίας του 1980 έμπαινε στο πρώτο στάδιο της εφηβίας του...Αυτός λοιπόν ο ανυποψίαστος τυπάκος άκουγε "κάποιον" στα μπαλκόνια να ρητορεί και να σαγηνεύει τα πλήθη....Λαοθάλασσα από κάτω, χάμος, πανικός....

Αυτός λοιπόν ο "κάποιος" μου είχε πάρει τα αφτιά με μια φράση που την ακούω να αντιηχεί ακόμα και τώρα μέσα μου....ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! Έλεγεεεεεε ο κάποιος που λέγεται Αντρέας Παπανδρέου.....
Και ναααα τα πλήθη από κάτωωωωω να κουνάνε σημαιάκια......!!!!

Ωραίααααααα τα έδωσε όλα ο Τσοβόλας και μετά από αυτόν πήραν το παραδειγμα και οι επόμενοι και έδιναν όλοι ότι είχε το κράτος για να βρίσκονται μέσα στα καζάνια με τις κουτάλες....

Τα χρόνια πέρασαν όμως και ήρθε η σειρά μου ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΩ ΟΛΑ....
Θα τα δώσω όμως ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ...ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΩ....ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΩ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΝΑ ΦΑΩ, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟ ΣΕ ΚΆΠΟΙΑ ΕΣΧΑΤΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΖΗΣΕΙ, ΕΧΩ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ, ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΝΗΣΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΕΚΕΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ.....

Κύριοι κυβερνώντες: Μου παίρνετε σιγά σιγά ότι έχω στη τσέπη μου....Τη γη μου όμως δεν θα σας αφήσω να μου τη πάρετε....Ξέρω το τρόπο να το κάνω αυτό...Μου τον έμαθαν κάποιοι δάσκαλοι στα θρανία και κάποιοι άλλοι που μου έδειξαν τη "σωστή και χειρουργική" τέχνη του πολέμου.....

Θέλω να ξέρουν οι Ιστορικοί του μέλλοντος ότι κάποιοι κάποτε στην δεκαετία του 2010-20 ξαναείπαν ΟΧΙ σε αυτό το τόπο.....

ΠΗΓΗ: http://olaxrisima.blogspot.com/2010/07/blog-post_14.html

Bookmark and Share