Η παρακάτω επιστολή εστάλη μέσω του προσωπικού μου mail στους 300 Έλληνες βουλευτές. Όλα έφτασαν στον προορισμό τους επιτυχώς πλην 30. Δυστυχώς μόνο ένας βουλευτής μου απάντησε. Ο κύριος Μαργαρίτης Τζίμας. Δυστυχώς όμως, αν και συμφωνεί με αυτά που αναφέρονται στο mail, η απάντηση του κ. Τζίμα θυμίζει περισσότερο την απάντηση που θα έδινε κάποιος πολίτης και όχι κάποιος εκπρόσωπος της Πολιτείας αφού απλά προχωρά σε διαπιστώσεις και όχι σε προτάσεις για την επίλυση του θέματος. Έστειλα εκ νέου mail στον κ. Τζίμα αλλά δυστυχώς την φορά αυτή δεν έλαβα καμίαν απάντηση.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε την αρχική επιστολή που έστειλα στους Έλληνες βουλευτές, την απάντηση του κ. Τζίμα και την δεύτερη επιστολή μου.
Αξιότιμοι κύριοι βουλευτές,
Έχω προ πολλού σταματήσει να έχω την ψευδαίσθηση να περιμένω από εσάς να με εμπνεύσετε ή να με κάνετε να οραματιστώ. Το μόνο που αναρωτιέμαι ως πολίτης είναι αν μπορώ να περιμένω από εσάς το ελάχιστο, το προφανές αν και για αυτό πια πολύ αμφιβάλλω.
Ζούμε δραματικές στιγμές και από ότι φαίνεται για μία ακόμα φορά απέχετε πάρα πολύ από το να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων. Για μία ακόμη φορά αποδεικνύετε ότι το πολίτευμα μας δεν έχει καμία σχέση με 'αντιπροσωπευτική' δημοκρατία. Ούτε στο ελάχιστον δεν αντιπροσωπεύετε εμάς τους πολίτες αλλά αντίθετα αντιπροσωπεύετε τους κομματικούς σας αρχηγούς και το κομματικό σας συμφέρον.
Με την διαδικασία κατ' επείγοντος ψηφίσατε τα πιο αποτρόπαια μέτρα κατά ημών μόνο και μόνο επειδή έτσι σας υπέδειξαν τα αφεντικά σας. Δεν θα σταθώ σε αυτά τα μέτρα γιατί δεν είναι αυτός ο λόγος της επιστολής μου. Η Ελλάδα, και στην εποχή των λεγόμενων 'παχιών αγελάδων' έδειχνε τα ίδια σημάδια σήψης και αποσύνθεσης. Το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο από απλώς οικονομικό.
Το πρόβλημα είναι η εξαθλίωση της Παιδείας μας και πάνω από όλα η εξαθλίωση της γλώσσας μας.
Απαιτούμε την ίδια 'ομοψυχία' που δήθεν δείξατε ώστε να σωθεί η χώρα μας από τη χρεωκοπία, να επιδείξετε και στο θέμα της χρεωκοπίας της γλώσσας μας.
Απαιτούμε να θέσετε ΤΩΡΑ θέμα επιστροφής ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΟΥ. Δεν είναι δυνατόν εξαιτίας σας τα παιδιά μας να μένουν στο σκοτάδι επειδή κάποιοι συνάδελφοι σας πρίν κάποια χρόνια αποφάσισαν να διαλύσουν τη γλώσσα μας κι επειδή κι ΕΣΕΙΣ συνεχίζετε το έγκλημα αυτό.
Η κατάργηση του πολυτονικού αυτόματα σήμανε και την κατάργηση της γραμματικής, της ορθογραφίας και της ετυμολογίας με αποτέλεσμα την συρρίκνωση των νοημάτων που λαμβάνουν τα παιδιά μας. Δεν είναι δυνατόν να επιτρέπετε την πνευματική λοβοτομή των παιδιών μας επειδή είστε απλά υποτελείς στους κομματικούς σας αρχηγούς έχοντας ως μοναδικό στόχο τον παχυλό σας μισθό.
Η γλώσσα απαξιώνεται συνεχώς στα σχολεία μας ενώ παράλληλα τα παιδιά μας διδάσκονται και άλλες δύο ξένες γλώσσες! Ο σκοπός προφανής. Η γλώσσα μας να γίνει για τα παιδιά μας ένα συνοθύλευμα, ένα σύνολο χωρίς αρχή και χωρίς τέλος, να γίνει μία γλώσσα συμβατική όπου τα παιδιά να μην μπορούν να βλέπουν τη συνέχεια της γλώσσας μας και να μην μπορούν να φτάνουν στην πηγή των νοημάτων.
Τα παιδιά εκφράζονται και γράφουν πλέον τελείως μηχανικά. Έχει παρατηρηθεί ότι πρώτα γράφουν μία πρόταση και μετά αρχίζουν και την τονίζουν! Γράφουν και τονίζουν στο 'περίπου'! Ομοίως, αδυνατούν να καταλάβουν τη δάσυνση κι έτσι έχουμε το φαινόμενο δημιουργίας λέξεων-τεράτων όπως: αντι-υγιεινός, πενταήμερη και τόσες άλλες. Τα φαινόμενα ανορθογραφίας έχουν αυξηθεί δραματικά. Ομοίως επιστημονικώς έχει αποδειχθεί ότι και τα κρούσματα δυσλεξίας έχουν αυξηθεί πάρα πολύ εξαιτίας της διάλυσης της γλώσσας και του τρόπου που αυτή διδάσκεται στα παιδιά μας.
Αυτή τη γενιά θέλετε; Είστε περήφανοι για το έργο σας; Παιδιά άραγε δεν έχετε; Ούτε τα παιδιά σας δεν αγαπάτε; Μόνο το χρήμα σκέφτεστε και τις προσωπικές σας φιλοδοξίες; Μόνο να εκλεγείτε δύο φορές θέλετε για να παίρνετε μετά σύνταξη; Και τι ειρωνία, να παίρνετε σύνταξη μην έχοντας πράξει τίποτα για τον τόπο, αντίθετα έχοντας συμβάλει μόνο στην καταστροφή του;
Έννοιες όπως 'υστεροφημία' δεν σας λένε τίποτα πια;
ΝΤΡΟΠΗ σας κύριοι! Σταθείτε επιτέλους στο ύψος των περιστάσεων!
Αντιδράστε τώρα και φέρτε το θέμα στη Βουλή! Κάντε συνέντευξη τύπου και τοποθετηθείτε! Βγείτε στα τηλεοπτικά παράθυρα και μιλήστε! Μαζευτείτε από όλα διαφορετικά κόμματα, ενώστε τις φωνές σας και μιλήστε! Κάντε κάτι για αυτόν τον τόπο και αυτόν το λαό!
Η συντρηπτική πλειοψηφία από εσάς διδαχτήκατε σωστά Ελληνικά κι όμως αρνείστε να γίνει το ίδιο στα σημερινά παιδιά. Η συντρηπτική πλειοψηφία από εσάς διδαχτήκατε το πολυτονικό κι όμως αρνείστε να το διδαχτούν τα παιδιά μας.
ΓΙΑΤΙ;
Περιμένοντας επί ματαίω την απάντηση σας.
Γιώργος Μ.
Ακολουθεί η απάντηση του κ. Τζίμα.
Αξιότιμε κύριε Μ.
έλαβα την επιστολή σας,αλλά ομολογώ πως το ουσιαστικό θέμα που θίγετε είναι τόσο σοβαρό που δε νομίζω πως έχουν θέση απαξιωτικούς χαρακτηρισμοί για όλους τους βουλευτές.Δεν είναι όλοι ίδιοι και αν δε γνωρίζετε την προσωπική παρέμβαση του καθενός μας είναι πρέπον να μην αφορίζετε το σύνολο του πολιτικού κόσμου.Το θέμα λοιπόν του πολυτονικού είναι ένα από τα πολλά προβλήματα της παιδείας μας.Είμαι κι εγώ γονιός και τα δύο από τρία παιδιά μου φοιτούν ήδη σε τάξεις Ελληνικού σχολείου.Βλέπω το χαμηλό της επίπεδο.Τα βιβλία απαράδεκτα,χωρίς στόχο που είναι η πνευματική διάπλαση των νέων μας και η απόκτηση γνώσεων που θα τους είναι απαραίτητες στη ζω'η τους.Εκπαιδευτικού χωρίς αλτρουισμό.Ευτυχώς υπάρχουν φωτεινά παραδείγματα εκπαιδευτικών που προσπαθούν να σώσουν την κατάσταση.Το ζήτημα της βελτίωσης της παιδείας δεν είναι μόνο ευθύνη των πολιτικών.Σύσσωμη η πνευματική ηγεσία του τόπου μας χρειάζεται να καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις χωρίς κομματικές σκοπιμότητες.Δεν μπορεί ο κάθε υπουργός να κάνει μεταρρύθμιση και να καταργεί την μεταρρύθμιση του προκατόχου του.Φτάσαμε στο σημείο τα παιδιά μας να μην καταλαβαίνουν ακόμη και το Ευαγγέλιο.
Μαργαρίτης Τζίμας
βουλευτής νομού Δράμας
Ακολουθεί η δεύτερη επιστολή μου προς τον κύριο Τζίμα.
Καλησπέρα σας κύριε Τζίμα,
χαίρομαι πάρα πολύ για την απάντηση σας. Είστε ο μοναδικός που μου απάντησε μέχρι τώρα. Ελπίζω και άλλοι συνάδελφοι σας να πράξουν το ίδιο.
Χαίρομαι που συμφωνείτε ότι το πρόβλημα είναι υπαρκτό και πολύ σοβαρό. Τα παιδιά όχι μόνο δεν καταλαβαίνουν το Ευαγγέλιο αλλά ούτε και Παπαδιαμάντη μπορούν να διαβάσουν! Κάποια εφημερίδα προχώρησε στην έκδοση της ιστορίας του Παπαρηγόπουλου και είχε μετάφραση στην δημοτική!
Αυτό είναι το χάλι που έχουμε φτάσει.
Σαφώς και η πολιτεία φέρει την ευθύνη γιατί αυτή έχει το καρπούζι και το μαχαίρι. Δυστυχώς στη χώρα μας έχουμε πετύχει και το εξής απίθανο: έχουμε καταφέρει να κομματικοποιήσουμε ακόμα και τη γλώσσα μας!
Χρειάζεται άραγε η παρέμβαση των πνευματικών για το αυτονόητο; Γιατί δεν το ανακινείτε το θέμα έντονα; Γιατί δεν φέρνετε το θέμα στη Βουλή θέτοντας ως συζήτηση την επαναφορά του πολυτονικού; Γιατί δεν στέλνετε επιστολή στην υπουργό παιδείας που πρόσφατα μάλιστα δήλωσε ότι θα καταργήσει τα Αρχαία ακόμα και από το Γυμνάσιο και στη συνέχεια την επιστολή αυτή να την κοινοποιήσετε σε όλα τα μέσα; Στη υπουργό που παλιότερα είχε δηλώσει ότι θα πρέπει η αγγλική να γίνει η δεύτερη επίσημη γλώσσα της Ελλάδος! Γιατί δεν στέλνετε ομοίως μία επιστολή στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας; Γιατί δεν ζητάτε μία συνάντηση μαζί του και στη συνέχεια να κοινοποιήσετε τις απόψεις σας; Γιατί δεν κάνετε μία συνέντευξη τύπου εσείς και άλλοι συνάδελφοι σας; Υπάρχουν πολλοί τρόποι αλλά δυστυχώς δεν βλέπουμε να γίνεται τίποτα.
Και ποιος μου λέει ότι στους πνευματικούς που θα καλέσει η πολιτεία δεν θα είναι μεταξύ αυτών η Ρεπούση και η Δραγώνα; Η μία ισχυρίζεται ότι στην Μ. Ασία έγινε συνωστισμός και δεν αφιερώνει στον Αθανάσιο Διάκο ούτε μισή γραμμή αφού ούτε το όνομα του δεν αναφέρει αποκαλώντας τον 'Α. Διάκος' και η άλλη αναρωτιέται τι είναι η πατρίδα. Οι εν λόγω κυρίες επιλέγησαν από την ίδια την επίσημη Πολιτεία να διδάξουν τα παιδιά μας. Αυτό είναι το ΜΕΓΙΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ και όλα τα υπόλοιπα σκάνδαλα ωχριούν μπροστά σε αυτό.
Αν θέλετε κάποιον πνευματικό γενικής αποδοχής, έναν άνθρωπο που αποδεδειγμένα αγαπάει την πατρίδα του και τη γλώσσα του καλέστε τον κύριο Γιανναρά.
Σχεδόν κάθε Κυριακή ο κύριος Γιανναράς στο άρθρο του θίγει το θέμα της παιδείας και της γλώσσας αλλά μέχρι σήμερα το σύστημα τον αγνοεί επιδεικτικά.
Ο κύριος Γιανναράς προτείνει τη διδασκαλία των Αρχαίων από το δημοτικό γιατί όπως λέει είναι η γλώσσα μας! Τι το ποιο προφανές; Μαθαίνοντας αρχαία από μικρά τα παιδιά 'ανοίγει' το μυαλό τους, μαθαίνουν την ετυμολογία των λέξεων, αποκτούν πλούσιο λεξιλόγιο και ακονίζεται η σκέψη τους και το μυαλό τους.
Θέστε επιτέλους πάνω από το κομματικό συμφέρον την Παιδεία και το μέλλον των παιδιών μας. Αν το σύστημα δεν σας επιτρέπει, ανεξαρτοποιηθείτε, κρατήστε την βουλευτική σας έδρα και φωνάξτε να σας ακούσουν όλοι.
Έχω βαρεθεί να ακούω ότι δεν είναι όλοι ίδιοι! Όταν το αποτέλεσμα είναι άθλιο τότε τι σημασία έχει αν κάποιοι είναι καλύτεροι από τους άλλους; Τι σημασία έχει αν οι υποτίθεται καλοί δεν κατανομάζουν τους υποτίθεται κακούς; Αν οι καλοί προκειμένου να υπηρετούν το κόμμα τους δεν μιλούν και τα δέχονται όλα τι σημασία έχει αν είναι υποτίθεται καλοί; Αν οι ίδιοι καταστρατηγούν συνεχώς το σύνταγμα μην ψηφίζοντας κατά συνείδηση τι πάει να πει ότι είναι υποτίθεται καλοί;
To αποτέλεσμα μετράει και το αποτέλεσμα είναι τραγικό.
Κρυφό σχολείο υπήρξε στην Τουρκοκρατία, κρυφό σχολιό υπάρχει όμως και στις μέρες μας. Το αποτελούν οι εκπαιδευτικοί που εσείς αναφέρετε οι οποίοι είναι εξαιρέσεις και οι οποίοι αρνούνται να διδάξουν αυτά που τους επιβάλλει η Πολιτεία!, το αποτελούμε εμείς οι γονείς που ενδιαφερόμαστε και έχουμε την τύχη να έχουμε κάποια μόρφωση για την οποία φροντίσαμε αποκλειστικά εμείς και που προσπαθούμε να διδάξουμε σωστά τα παιδιά μας.
Η Πολιτεία που θα πρέπει να έχει ως κύριο καθήκον της την παροχή Παιδείας, κάνει ότι μπορεί για την εξαθλίωση της γλώσσας και της ιστορίας μας. Είναι φανερό πια ότι υπάρχει σχέδιο και ότι τίποτα δεν γίνεται τυχαία.
Επιτέλους κάντε κάτι και μην περιμένετε από τους άλλους. Υπάρχουν πάρα πολλοί που θέλουν να σωθεί η γλώσσα μας όσο είναι ακόμα καιρός και που θα υποστηρίξουν οποιαδήποτε ενέργεια σας προς αυτήν την κατεύθυνση. Στην περίοδο βαθιάς κρίσης την οποία περνάμε, ο ο πολιτικός που επιτέλους θα πει την αλήθεια και θα πράξει αναλόγως θα κερδίσει την αγάπη και εμπιστοσύνη του κόσμου. Να είστε σίγουρος ότι οποιαδήποτε πράξη σας προς τη σωστή διδασκαλία της γλώσσας μας θα επικροτηθεί από πάρα πολλούς και επιτέλους η κοινωνία μας θα ξυπνήσει από το λήθαργο.
Αναβαθμήστε επιτέλους τον ρόλο του βουλευτή. Τολμήστε!
Φιλικά,
Γιώργος Μ.
Ο μοναδικός υπουργός που παραιτήθηκε είναι ο Μαυρογιαλούρος! Ο μοναδικός υπουργός που παραιτήθηκε από φιλότιμο είναι ο Μαυρογιαλούρος!
Τετάρτη 19 Μαΐου 2010
Mail στους 300 τής Βουλής. Μόνο ένας απάντησε!
Posted by Leonidas at 2:09 μ.μ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου